Informacje

Moduł sprzedaży biletów i dokonywania rezerwacji online pozwala zautomatyzować proces sprzedaży biletów, zmniejszyć kolejki do kas i usprawnić obsługę klientów. System pozwala prowadzić sprzedaż 24 godziny na dobę bez konieczności angażowania obsługi. Z poziomu modułu online możliwe jest dokonywanie zakupu biletów, wybieranie terminu realizacji biletów i dokonywanie rezerwacji.

Moduł sprzedaży online w połączeniu ze "stacjonarnym" systemem biletowym wyposażony w bramki wejściowe z czytnikami biletów, pozwala w pełni zautomatyzować proces sprzedaży i kontroli biletów. Wystarczy dokonać zakupu, a następnie wyświetlić bilet na ekranie i zeskanować go przy czytniku bramkowym.

 

 

Sprzedaż online

Sprzedaż online

Panel sprzedaży online można umieścić wewnątrz własnej strony WWW po uprzednim skonfigurowaniu biletów, grafik i skonfigurowaniu akcentów kolorystycznych - system pozwala na personalizacje ramki z biletami w taki sposób, aby wizualnie i estetycznie pasowała do strony WWW obiektu. System jest responsywny i pozwala na obsługę zakupów przy użyciu urządzeń mobilnych.

Aby dokonać zakupu wystarczy wybrać bilety, potwierdzić zamówienie podając imię, nazwisko i adres mailowy, a następnie opłacić zamówienie online. Cały proces zakupu włącznie z płatnością i otrzymaniem biletów na skrzynkę mailową trwa mniej niż 2 minuty.

Rezerwacja terminów

Rezerwacja terminów

System pozwala na sprzedaż biletów wraz z rezerwacją terminu wykorzystania. Jest to funkcjonalność pozwalająca na prowadzenie sprzedaży biletów wstępu na wydarzenia odbywające się w zdefiniowanych terminach z limitowaną liczbą miejsc. Administrator modułu online ma możliwość dowolnego zarządzania kalendarzem, terminami i limitami biletów.

Limit może być zdefiniowany dla danego rodzaju biletu oraz może być przypisany do kalendarza. System pozwala przypisać limity biletów do konkretnych dni oraz do konkretnych godzin (np. zakup biletów na ślizgawki odbywające się o określonych godzinach).

Korzystanie z atrakcji

Korzystanie z atrakcji

Po dokonaniu zakupu bilety wysyłane są automatycznie na wskazany adres mailowy. Aby skorzystać z atrakcji wystarczy wyświetlić bilet w formie elektronicznej na ekranie urządzenia mobilnego i zeskanować go przy wejściu. System pozwala prowadzić sprzedaż biletów jednorazowych oraz biletów wielokrotnego użycia umożliwiających dostęp do różnych atrakcji.

W miejscach gdzie bilet lub karnet musi mieć formę karty zbliżeniowej RFID lub wodoodpornej opaski - tu również możliwa jest sprzedaż online. Wystarczy zastosować automaty biletowe BASE 7000, które automatycznie wydadzą karnet lub opaskę po zeskanowaniu otrzymanego biletu.

Gotowy do startu?

Skontaktuj się z nami!

Przejdź do kontaktu