Stoków narciarskich

Istebna - KOMPLEKS ZAGROŃ

W sezonie zimowym 2008/2009 mieliśmy przyjemność zrealizować zamówienie polegające na dostarczeniu systemu biletowania, kontroli dostępu i elektronicznej obsługi klienta dla stoku narciarskiego, hotelu oraz basenu ośrodka Zagroń w Istebnej.

Dostarczone rozwiązanie umożliwia posługiwanie się jedną kartą na stoku, basenie oraz w hotelu.

Takie rozwiązanie to wygoda zarówno dla klientów jak i obsługi obiektów. Jedna karta może uprawniać do przejazdów koleją krzesełkową, wstępu na basen czy posługiwania się nią na terenie hotelu.

Dostarczony system pozwala na kompleksową obsługę ośrodka pod kątem sprzedaży biletów, tworzenia rezerwacji, kontroli dostępu, naliczania opłat za korzystanie z usług, a także umożliwia tworzenie zaawansowanych raportów sprzedażowych i statystyk.

W ramach zamówienia dostarczone zostały kołowroty z czytnikami biletów, sprzęt komputerowy oraz system pozwalający na obsługę stacji narciarskiej, basenu oraz hotelu.

System jest sukcesywnie rozbudowywany – na nadchodzący sezon 2013/14 uruchomiony zostanie zintegrowany system obsługi wypożyczalni sprzętu.