Rozwiązania dla:

Lodowiska

Base_l

Zastosowanie zoptymalizowanego systemu obsługi pozwala na znaczące zwiększenie wygody klientów, a co za tym idzie zwiększenie przychodów obiektu. Głównymi założeniami przy projektowaniu systemu była szybkość obsługi, wygoda korzystania i maksymalna szczelność.
System ESOK dla lodowisk to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na profesjonalną obsługę klienta, biletowanie i naliczanie opłat, obsługę wypożyczalni łyżew i gastronomii i uszczelnienie stanowisk kasowych.

Zastosowanie systemu ESOK daje możliwość zerwania ze schematem wejść na lodowisko o określonych godzinach (ślizgawki) poprzez zmianę sposobu pobierania opłat.

System umożliwia wejście na lodowisko o dowolnej godzinie i naliczanie opłat za dokładny czas pobytu, co znacznie zwiększa wygodę i zadowolenie klientów.

Klient otrzymuje elektroniczny transponder w formie zegarka lub karty zbliżeniowej i w momencie przyłożenia do czytnika (przejścia przez bramki) rozpoczyna się naliczanie czasu.

Klienci jeżdżą dokładnie tyle ile chcą, a w przypadku przekroczenia czasu podstawowego (np. 45 minut) uiszczają dopłatę przy wyjściu. Nie ma więc żadnych ograniczeń czasowych jak początek i koniec ślizgawki.

Takie rozwiązanie to wyższe dochody i więcej zadowolonych klientów.

Dla lodowisk, gdzie pobranie dopłaty przy wyjściu nie jest możliwe (obiekty otwarte) proponujemy jednorazowe bilety z kodem kreskowym. Każdy bilet posiada swój unikalny kod, co sprawia, że nie jest możliwe użycie wykorzystanego wcześniej biletu. Każdy sprzedany bilet widnieje w systemie, a każde zdarzenie jak przyłożenie biletu do czytnika i otwarcie bramki jest rejestrowane.

Dzięki temu mają Państwo pełną kontrolę i gwarantowaną szczelność systemu.

Moduł oprogramowania kasowego sprzężony z drukarką fiskalną i drukarką biletów został przygotowany w taki sposób, aby sprzedaż biletu ograniczała się do dwóch „kliknięć”.

Bardzo prosty w obsłudze program w połączeniu z profesjonalnym osprzętem sprawi, że obsługa stanie się szybka i bezproblemowa.

System zapewnia i umożliwia:

-usprawnienie i przyspieszenie procedury obsługi klienta
-naliczanie opłat za wejścia lub czas pobytu
-obsługę dodatkowo płatnych stref
-ścisła kontrola stanowisk kasowych – uszczelnienie kasy
rozbudowę o system obsługi wypożyczalni i gastronomii
-kontrola ruchu klienta po obiekcie
-kalendarz rezerwacji dostępny z poziomu kasjera
-możliwość zdalnej administracji
-możliwość rezerwacji i sprzedaży on-line

System funkcjonuje w oparciu o następujące rodzaje biletów:

- elektroniczne karty zbliżeniowe z nadrukiem i inne transpondery zbliżeniowe, np. breloki.

- bilet z nadrukowanym kodem kreskowym na papierze lub twardszym materiale odpornym na na warunki atmosferyczne

Modułowa budowa systemu pozwala łatwą rozbudowę funkcjonalności i zwiększenie atrakcyjności obiektu bez zmiany oprogramowania.

W wersji podstawowej klient otrzymuje do dyspozycji moduł kasowy, administracyjny, raportowy oraz moduł kontroli dostępu.

System oferuje jednak możliwość rozbudowy o dodatkowe elementy jak gastronomia, moduł sprzedaży i rezerwacji biletów przez internet, wewnętrzna karta płatnicza, czy system parkingowy.

Oprogramowanie wspiera i umożliwia wprowadzenie systemu voucherów i rabatów, jak również połączenie kilku odrębnych obiektów jak lodowisko, basen, stok narciarski w ramach jednej wspólnej karty wstępu, co znacząco podnosi atrakcyjność każdego z nich.

Obsługa modułu kasowego jest prosta i intuicyjna, co znacznie skraca czas potrzebny do przeszkolenia i wdrożenia pracowników.

Kasjer ma do dyspozycji pulpity sprzedażowe konfigurowane w całości przez administratora systemu – takie rozwiązanie pozwala ograniczyć do minimum błędy, dając możliwość sprzedaży jedynie zaprogramowanych wcześniej biletów po cenie ustalonej przez administratora.

O uprawnieniach przydzielanych kasjerowi decyduje administrator systemu. W zależności od konfiguracji osoba przy stanowisku kasowym może mieć do dyspozycji jedynie pulpity sprzedażowe, ale mogą też zostać przydzielone uprawnienia do zarządzania bazą klientów, wystawiania i drukowania faktur, przeprowadzania zwrotów i generowania raportów kasowych.

Co bardzo istotne – uprawnienia nie są przydzielane do konkretnego stanowiska, ale imiennie do osoby użytkownika systemu. Dzięki temu osoba posiadająca dane uprawnienia może z nich korzystać po zalogowaniu się na dowolnym stanowisku wchodzącym w skład systemu.

Moduł administracyjny to bardzo rozbudowane narzędzie pozwalające na dokładne określenie wszelkich parametrów pracy systemu i urządzeń wchodzących w jego skład. Z poziomu administratora możliwa jest pełna konfiguracja stanowisk kasowych oraz precyzyjne nadanie uprawnień dla każdego z użytkowników. Administrator może również wprowadzać cenniki, ustalać taryfy i promocje.

System daje możliwość ustanowienia cenników tak, że dany bilet będzie mógł zostać sprzedany przez kasjera tylko w ustalonym odgórnie terminie lub godzinach. Poza tym, określonym czasem jego sprzedaż nie będzie możliwa, co eliminuje nadużycia przy sprzedaży biletów promocyjnych.

System został zaprojektowany w taki sposób, aby w każdej chwili była możliwa jego rozbudowa o kolejne stanowiska kasowe czy kołowroty, jak również zwiększenie funkcjonalności poprzez wprowadzenie kas automatycznych, mobilnych terminali sprawdzania biletów, czy obsługi systemu parkingowego.

Moduł kasowy może współpracować z kasami automatycznymi, które umożliwią bezobsługową płatność za bilet. Wymienione urządzenia mają za zadanie zwiększenie wygody klienta oraz odciążenie stanowisk kasowych.