Rozwiązania dla:

Baseny

Base_n

Elektroniczny System Obsługi Klienta dla basenów i pływalni jest narzędziem umożliwiającym zarządzanie obiektem pod względem Elektronicznej Obsługi Klienta, Biletowania i Naliczania Opłat oraz Kontroli Dostępu za pomocą jednego systemu.System przeznaczony jest dla firm i instytucji prowadzących obiekty o charakterze sportowym i rekreacyjnym, w których opłaty za korzystanie z nich są uzależnione od czasu pobytu, krotności wejść lub korzystania z płatnych usług dodatkowych.

System zapewnia i umożliwia:

- usprawnienie i przyspieszenie procedury obsługi klienta
- naliczanie i pobór opłat ze wszystkich atrakcji w kasie (opłaty za wejście, korzystanie ze stref dodatkowo płatnych)
- ścisłą kontrolę stanowisk kasowych – uszczelnienie kasy
- ścisłą kontrolę ruchu Klienta po obiekcie
- stały podgląd ilości osób przebywających na obiekcie
- łatwość obsługi przez personel
- zarządzanie obiektem i systemem od strony administracyjnej
- szeroka gama raportów (sprzedażowe, marketingowe, itp)
- rezerwacje usług (moduł i kalendarz rezerwacji)
- sprzedaż usług on-line
- sprzedaż kart stałego klienta, kart VIP, kart rabatowych i itp
- elektroniczne sterowanie szafkami za pomocą sterowników szafkowych off/on line
- generowanie raportów sprzedażowych i marketingowych - szeroka gama raportów (sprzedażowe, marketingowe, itp)

Produkowany przez nas system ułatwia zarządzanie oraz obsługę Klientów niezależnie od wielkości obiektu: począwszy od dużych pływalni, poprzez kąpieliska otwarte, po mniejsze baseny przyszkolne.

Obsługa modułu kasowego jest prosta i intuicyjna, co znacznie skraca czas potrzebny do przeszkolenia i wdrożenia pracowników.

Kasjer ma do dyspozycji pulpity sprzedażowe konfigurowane w całości przez administratora systemu – takie rozwiązanie pozwala ograniczyć do minimum błędy, dając możliwość sprzedaży jedynie zaprogramowanych wcześniej karnetów i biletów w cenie ustalonej przez administratora.

O uprawnieniach przydzielanych kasjerowi decyduje administrator systemu. W zależności od konfiguracji osoba przy stanowisku kasowym może mieć do dyspozycji jedynie pulpity sprzedażowe, ale mogą też zostać przydzielone uprawnienia do zarządzania bazą klientów, wystawiania i drukowania faktur, przeprowadzania zwrotów i generowania raportów kasowych.

Co bardzo istotne – uprawnienia nie są przydzielane do konkretnego stanowiska, ale imiennie do osoby użytkownika systemu. Dzięki temu osoba posiadająca dane uprawnienia może z nich korzystać po zalogowaniu się na dowolnym stanowisku wchodzącym w skład systemu.

Moduł administracyjny to bardzo rozbudowane narzędzie pozwalające na dokładne określenie wszelkich parametrów pracy systemu i urządzeń wchodzących w jego skład. Z poziomu administratora możliwa jest pełna konfiguracja stanowisk kasowych oraz precyzyjne nadanie uprawnień dla każdego z użytkowników. Administrator może również wprowadzać cenniki, ustalać taryfy i promocje.

System daje możliwość ustanowienia cenników tak, że dany bilet będzie mógł zostać sprzedany przez kasjera tylko w ustalonym odgórnie terminie lub godzinach. Poza tym, określonym czasem jego sprzedaż nie będzie możliwa, co eliminuje nadużycia przy sprzedaży karnetów promocyjnych.

System został zaprojektowany w taki sposób, aby w każdej chwili była możliwa jego rozbudowa o kolejne urządzenia typu stanowiska kasowe czy kołowroty, jak również zwiększenie funkcjonalności poprzez wprowadzenie funkcjonalności jakie oferuje rozwiązanie dla Aquaparków (patrz Aquaparki)