Aquaparki i baseny ESOKAquaparki i baseny ESOK

System ESOK

Elektroniczny System Obsługi Klienta ESOK

dla aquaparków i basenów pozwala kompleksową obsługę klientów na każdym etapie korzystania z atrakcji obiektu.

Sprzedaż biletów wejściowych, automatyczne rozliczanie opłat za pobyt na basenie i w strefach płatnych, kontrola dostępu do szafek basenowych, sprzedaż sług dodatkowych (np.odnowa biologiczna i SPA), obsługa gastronomii i sklepików. To podstawowe funkcje systemu kompleksowego systemu ESOK.

Funkcjonalności systemu

Funkcjonalności systemu

Kompleksowa obsługa sprzedaży wejść i rozliczania opłat

Kompleksowa obsługa sprzedaży wejść i rozliczania opłat

Ścieżka samoobsługowego zakupu i rozliczenia opłat

Ścieżka samoobsługowego zakupu i rozliczenia opłat

Moduł obsługi gastronomii i sklepików, pełny moduł magazynowy

Moduł obsługi gastronomii i sklepików, pełny moduł magazynowy

System szafek basenowych ze sterownikami szafkowymi pracującymi online

System szafek basenowych ze sterownikami szafkowymi pracującymi online

Obsługa wypożyczalni sprzętu, automatyczne rozliczanie opłat

Obsługa wypożyczalni sprzętu, automatyczne rozliczanie opłat

Moduł zakupu i rezerwacji biletów online

Moduł zakupu i rezerwacji biletów online

Intuicyjny i przyjazny interfejs systemu dostosowany do obsługi dotykowej

Intuicyjny i przyjazny interfejs systemu dostosowany do obsługi dotykowej

Praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy systemu

Praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy systemu

Sprzedaż biletów i rozliczanie usług

Sprzedaż biletów i rozliczanie usług

System ESOK z oprogramowaniem XSol umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedaży usług i towarów oraz rozliczanie opłat za korzystanie z obiektu i poszczególnych jego stref. System pozwala rozliczać opłaty za czas pobytu w strefie basenu, w strefach saun i spa, strefach fitness - może obsługiwać nieograniczoną ilość stref i atrakcji, a każda ze stref może być rozliczana według różnych reguł.

Dla basenów i kąpielisk zewnętrznych możliwe jest prowadzenie sprzedaży biletów jednorazowych bez limitu czasu. Oprogramowanie zapewnia możliwość sprzedaży biletów indywidualnych, rodzinnych, grupowych oraz szerokie możliwości konfiguracji cenników i taryf. Graficzny interfejs obsługi jest czytelny i intuicyjny oraz wspiera obsługę przy pomocy ekranów dotykowych.

Kontrola wejścia

Kontrola wejścia

Bramki i kołowroty z czytnikami biletowymi RFID lub czytnikami dualnymi pozwalają na automatyczną kontrolę biletów zarówno tych zakupionych w kasach obiektu, jak i biletów zakupionych online. System pozwala na zastosowanie wielu różnych form biletów. Opasek z transponderem RFID (zegarków basenowych) wielokrotnego użytku, opasek jednorazowych z drukowanym kodem kreskowym, biletów papierowych i plastikowych z kodem kreskowym, karnetów oraz kart pracowniczych w formie karty zbliżeniowej, karnetów w formie kodu kreskowego lub kodu QR wyświetlanego na ekranie urządzenia mobilnego.

Forma biletów i rodzaj zastosowanych bramek oraz czytników są każdorazowo dostosowywane do specyfiki funkcjonowania obiektu tak, aby zapewnić jak największą elastyczność i wygodę użytkowania.

Ścieżka samoobsługowa

Ścieżka samoobsługowa

Samoobsługowy zakup biletów wstępu i rozliczanie dopłat przy użyciu automatów BASE 7000.  Zastosowanie automatów sprzedażowych i rozliczeniowych pozwala na automatyzacje procesu zakupu i rozliczania opłat. Urządzenia BASE 7000 umożliwiają dokonywanie zakupu biletów wstępu oraz rozliczanie opłat za czas pobytu i korzystanie z atrakcji obiektu. Obsługiwane rodzaje biletów to bilety jednorazowe z kodem kreskowym, wodoodporne opaski z kodem kreskowym lub opaski z transponderem RFID (wielokrotnego użytku). Zakup i rozliczenie  odbywa się przy pomocy intuicyjnego interfejsu i ekranu dotykowego, a płatność może być realizowana przy pomocy karty płatniczej / kredytowej / BLIK / telefonem oraz opcjonalnie w gotówce. Bilet zakupiony w automacie może być użyty bezpośrednio na bramkach wejściowych, bez konieczności angażowania personelu.

Automaty biletowe i rozliczeniowe pozwalają ograniczyć koszty stałe oraz usprawnić i unowocześnić obsługę klientów poprzez automatyzacje procesu zakupu i rozliczania biletów.

Mokry Bar, Gastronomia

Mokry Bar, Gastronomia

Moduł obsługi gastronomii, sklepów i "Mokrego Baru" jest integralną częścią systemu ESOK. Obsługa i zarządzanie sprzedażą w kasach, punktach gastronomicznych, sklepikach odbywa się przy użyciu tego samego oprogramowania, co znacząco ułatwia zarządzanie. System pozwala zapanować nad gospodarką magazynową oraz skutecznie zarządzać zamówieniami. Zintegrowany moduł obsługi gastronomii pozwala na tworzenie pakietów i bezgotówkowe rozliczanie opłat na terenie obiektu.

Opłaty za korzystanie z gastronomii wewnątrz obiektu mogą być "nabijane na zegarek", dzięki czemu goście nie muszą nosić ze sobą gotówki, a rozliczenie opłat dodatkowych następuje w chwili oddania zegarka i rozliczenia końcowego. System pozwala różnicować poziom udzielanego limitu kredytowego w zależności od rodzaju biletu oraz umożliwia pobranie opłaty z góry i zarejestrowanie jej jako depozyt.

Moduł sprzedaży biletów online

Moduł sprzedaży biletów online

Umożliwia prowadzenie sprzedaży biletów oraz rezerwacji przez Internet 24/7. Klienci mogą zakupić bilet w dowolnym czasie, z dowolnego miejsca. Wystarczy komputer, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu. System sprzedaży biletów online został przygotowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić zakup biletów - wystarczy wybrać wariant biletu, ilość, a następnie przejść do płatności. Po dokonaniu zakupu i opłaceniu zamówienia kodem BLIK, szybkim przelewem lub kartą, bilety wysyłane są automatycznie na podany w zamówieniu adres mailowy i od razu są gotowe do użycia. Jeżeli wejście na obiekt odbywa się przy pomocy biletu z kodem kreskowym, wystarczy odczytać otrzymany bilet przy bramkach wejściowych. Jeżeli wejście odbywa się na podstawie opaski, wystarczy odczytać otrzymany bilet w kasie lub w automacie wydającym opaski, a następnie odebrać opaskę.

Funkcjonalność systemu pozwala prowadzić nielimitowaną sprzedaż biletów do wykorzystania w dowolnym momencie, a także sprzedawać bilety na konkretne wydarzenia z limitem miejsc oraz bilety z limitem dziennym i godzinowym, które wymagają wyboru terminu wykorzystania

Szafki basenowe z systemem zamków

Szafki basenowe z systemem zamków

System szafek z zamkami elektronicznymi i sterownikami szafkowymi KDS32 oraz KDS-X umożliwiają automatyczne otwarcie szafki przy użyciu zegarka basenowego, opaski lub biletu z kodem kreskowym, bez potrzeby używania dodatkowych kluczy.

W wersji zaawansowanej system pracuje w trybie online i umożliwia automatyczne przydzielanie "pierwszej wolnej" szafki lub dokonanie wyboru szafki przez użytkownika. Zaawansowana wersja systemu sterowania szafkami pracująca w oparciu o sterownik szafkowy KDS-X pozwala na wprowadzenie w 100% automatycznej ścieżki obsługi klienta. W takiej konfiguracji system przydziela szafkę do danej opaski / biletu na czas korzystania z obiektu i usuwa przypisanie szafki, gdy tylko klient opuści basen. Klienci abonamentowi oraz klienci kupujący online lub w automacie mają możliwość samoobsługowego korzystania z obiektu.

Gotowy do startu?

Skontaktuj się z nami!

Przejdź do kontaktu