Informacje
Elektroniczny System Obsługi Klienta BASE Ski to kompleksowe rozwiązanie dedykowane dla wyciągów i stacji narciarskich.
System zapewnia możliwość prowadzenia sprzedaży karnetów narciarskich i biletów oraz kontrolę dostępu przy pomocy bramek narciarskich BASE 3000. Sprzedaż może odbywać się w kasach stacjonarnych, przez Internet oraz przy pomocy automatów biletowych BASE 7000. BASE Ski pozwala zarządzać sprzedażą usług kompleksowo - posiada moduły obsługi wypożyczalni sprzętu narciarskiego, przechowalni sprzętu, szkoły narciarskiej, punktów gastronomicznych, parkingu, a także moduły komunikacyjne do systemów hotelowych.
BASE Ski to najbardziej kompleksowe rozwiązanie dostępne na rynku.
I prawdopodobnie jedyny system, który w ramach jednego oprogramowania zapewnia możliwość profesjonalnej obsługi tak wielu sektorów działalności ośrodka narciarskiego. Duża elastyczność, bardzo szerokie możliwości konfiguracyjne oraz skalowalność systemu sprawiają, że system BASE Ski idealnie sprawdzi się na każdej stacji narciarskiej niezależnie od skali.
Funkcjonalności systemu
Komplektowa obsługa sprzedaży i kontroli biletów oraz karnetów
Obsługa biletów wyświetlanych na ekranach urządzeń mobilnych
Kasy automatyczne, automaty biletowe – możliwość automatyzacji sprzedaży
Moduł obsługi sprzedaży przez partnerów zewnętrznych B2B
Obsługa szafek ubraniowych/ depozytowych
Przejrzysty, dotykowy, przyjazny interfejs obsługi, krótki czas szkolenia obsługi
Moduł obsługi systemu parkingowego (szlabany, terminale, rozliczanie czasu parkowania)
Nieograniczone możliwości rozbudowy systemu – modułowa budowa
Automaty sprzedażowe BASE 7000
Samoobsługowy zakup karnetów, biletów i doładowań. Automat może pracować 24/7 i umożliwiać dokonywanie zakupu niezależnie od godzin otwarcia ośrodka oraz niezależnie od czasu pracy personelu kasowego. Kasy automatyczne pozwalają zredukować koszty stałe zachowując możliwość prowadzenia ciągłej sprzedaży. Automaty sprzedażowe BASE 7000 umożliwiają zakup nowego karnetu w postaci karty RFID, doładowanie karnetu już posiadanego, zakup biletu jednorazowego, a także samoobsługowy odbiór karnetu zakupionego online na podstawie vouchera.
Płatność za zakup lub doładowanie karnetu może być realizowana kartą lub kodem BLIK, a obsługa automatu i wybór biletów odbywa się przy pomocy ekranu dotykowego. Po dokonaniu zapłaty zamówienie jest realizowane automatycznie, a także drukowane jest potwierdzenie transakcji.
Bramki narciarskie BASE 3000
Bramki narciarskie BASE 3000 umożliwiają automatyczną kontrolę wejścia na peron kolei. Dzięki czytnikowi RFID z anteną dalekiego zasięgu umożliwiają wygodne przejście bez wyciągania karnetu z kieszeni. Każde przejście jest rejestrowane przy pomocy wbudowanej kamery co umożliwia eliminacje nadużyć związanych z odsprzedażą karnetów. Zintegrowana lampka sygnalizacyjna RGB informuje obsługę peronu o rodzaju karnetu jakim posługuje się klient. Instrukcje oraz informacje o stanie karnetu prezentowane są na kolorowym wyświetlaczu LCD.
Główne funkcjonalności:
Czytnik RFID o zasięgu do 60cm, skaner biletów z kodami kreskowymi i QR, odczyt zakupionych online (z ekranów urządzeń mobilnych), zintegrowana kamera IP i czujnik wzrostu, lampka sygnalizacyjna RGB, wyświetlacz LCD
Pulpit sprzedażowy
Oprogramowanie XSol umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedaży karnetów, biletów, usług i towarów oraz rozliczanie opłat za korzystanie z obiektu i poszczególnych jego atrakcji. Pulpit sprzedażowy jest konfigurowany indywidualnie dla potrzeb danego obiektu i danego stanowiska kasowego. System pozwala prowadzić sprzedaż karnetów czasowych i punktowych, biletów grupowych, biletów jednorazowych i wielorazowych, karnetów sezonowych.
System pozwala zarządzać zarządzać pulpitami sprzedażowymi, określać rodzaje biletów, towarów, usług - i przypisywać je do poszczególnych stanowisk kasowych. Do każdego biletu czy usługi można zdefiniować różne ceny, które zmieniają się automatycznie w zależności od daty, dnia tygodnia, czy pory dnia.
Moduł obsługi wypożyczalni
Dedykowany moduł stworzony z myślą o wypożyczaniu sprzętu. System pozwala rozliczać opłaty za wypożyczanie sprzętu, zapewnia kontrolę nad magazynem sprzętu oraz pozwala zautomatyzować i usprawnić proces wypożyczenia i rozliczenia opłaty. Przy użyciu czytników dokumentów tożsamości OCR następuje automatyczne zaczytanie danych klienta, następnie wystarczy zeskanować kody kreskowe z wypożyczanego sprzętu, a system automatycznie naliczy stosowną opłatę i przygotuje potwierdzenie odbioru sprzętu i umowę.
Moduł obsługi wypożyczalni to integralna część oprogramowania systemu sprzedaży dla stacji narciarskiej - dzięki temu możliwe jest prowadzenie sprzedaży pakietów karnet narciarski + wypożyczenie sprzętu w ramach jednej transakcji oraz prowadzenie sprzedaży karnetów na stanowiskach wypożyczalni.
Moduł obsługi gastronomii
Moduł obsługi gastronomii i sklepu jest integralną częścią systemu BASE Ski. Obsługa i zarządzanie sprzedażą w kasach, punktach gastronomicznych, sklepikach odbywa się przy użyciu tego samego oprogramowania, co znacząco ułatwia zarządzanie. System pozwala zapanować nad gospodarką magazynową oraz skutecznie zarządzać zamówieniami. Zintegrowany moduł obsługi gastronomii pozwala na tworzenie pakietów i bezgotówkowe rozliczanie opłat na terenie obiektu.
Opłaty za korzystanie z gastronomii mogą być regulowane przy pomocy karnetu narciarskiego dzięki czemu goście nie muszą nosić ze sobą gotówki (dotyczy przypadków, gdy posiadacz karnetu dokona przedpłaty lub gdy jest zarejestrowanym gościem hotelowym), a rozliczenie opłat dodatkowych następuje w chwili oddania zegarka i rozliczenia końcowego. System pozwala różnicować poziom udzielanego limitu kredytowego